close
今日返一點半,但係我訓唔到咁耐
我5點半已經俾阿ma個手提鬧醒左
好難先訓到10點,我中途都醒左好幾次嫁!
十點起身,之後我就去左葵芳個小雨天食小窩米線
太耐未食過呢~叫左腩肉雞翼米線
d腩肉都唔係荃灣食個種既,一d都唔好食!
之後就行左一行葵涌廣場,不過d店舖都未開
我睇左袋同鞋舖炸,係鞋舖俾個師奶係咁問邊個袋好睇d...
家姐去開個當眼鏡舖無打價錢出黎
唔知道one day acuvue幾多錢
網上既人話可以問佢拎幾對試戴既wo
唔夠膽問e....
岩岩食緊晚飯個陣提起想配con
阿ma無話我呀,咁je係得啦~呵呵呵呵!
但係我怕自己一個去配會俾人呃呀@@
等我搵一日得閒去配con同埋修眉先~
咁我就無晒煩惱,一天都光晒啦>3<
可以光明正大咁扮靚靚
唔受對粗眉同埋副眼鏡既阻礙啦!
之後去左cb,買左jenny’s bakery既中型曲奇
$85,返到屋企即刻打開黎食,勁勁勁勁勁好味呀~~~
一陣再去偷食先~
放左學我又去行下葵芳
個頭好多人向馬路望,返到屋企睇新聞先知
原來有個阿婆俾車撞死左
當然,個陣我無咁八去望啦~
行葵涌廣場睇中3件one piece呀~
3件都係黑,白,灰
我突然想買件全白既one piece呀!
係葵芳無咩睇中全白呢....
係網上見到件$45既黑/白one piece幾靚
包郵費,不過應該好薄下....
點算,好想買呀~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()