close

太耐無見過tracy,生滋,阿龜啦!!!
其實好似10月先見過XP
我地約左係mk既pizza hut度食
不過我遲到啦,雖然tracy重遲過我,呵呵呵呵~
因為係31號,爆多人等位啦
我地得1.5小時食炸
不過都食得切~
我唔信佢會趕我地走!!!

之後我地去左陪阿龜拎figure
係果個商場既格仔舖睇中左對耳環啦!!!
係一個蛋糕同埋donut
好可愛!
但係好似唔多襯我啦,我唔可愛...
我既耳洞一早就埋左
所以e對係夾既,一開始夾到痛
之後習慣就ok啦
要靚唔要命XP

我地係MK行過去廟街再行過去佐敦
有好多年無去過廟街啦!!!
我終於見到煲仔飯個檔野啦
爆多人呀,不過18蚊的確好平
下次一定要食下先得~^^
行到佐敦食許留山
之後我地就散BANG LU~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()