close

之前一早就俾壞人叫去游水
但係我黎m啦
所以係今日先游到
我地一共5個人
有壞人,畢少,miffy,carson同我
今次係今年第2次去游水炸
兩次都係得我一個女仔
超可憐...
無人陪沖涼...
游水個陣提起我同以前既同學去咖啡灣BBQ+游水
壞人超~~~~~~級想去XDDDDD
因為我個同學既爸爸係廚師
佢負責去掩食物
之前食過,超超超超超超超超超級好味
我記得之前食過D雞翼係有好似樹葉既野呢!!
而且我地係全女班
所以壞人好想去啦XP
不過我地改左期去下星期六lu~
我地游左3粒鍾左右啦
之後去7-11買奶奶飲
又去左鑽石山
不過去左一陣我就約埋斌斌去左輝輝屋企hea
我地係佢間房玩XP
我又同斌斌打交,搞到右手傷左呢~
臨走前我地關左冷氣同燈
又唔出去wo
三個人關晒燈係間房唔知做咩...
的確係魔星呢~
我地就去左MK join埋班飄友&淑湞食野買野
因為戴sir退休啦ma
買左張卡同埋皮帶俾佢啦~
係呀,係輝輝度睇左以前既班相
壞人以前真係肥仔黎呢...
但係e家fit左咁多
好勁呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()