close

我真係好耐無唱過K啦
可能格左半年lu~
今次係同埋miffy,ar kit去唱啦
去到家樂等佢地過黎
點知佢地唔識係油麻地站過去家樂wo
路痴x2
我去到greenbox就當然點日文歌啦
我唱左宇多田光,椎名林檎,松浦亞彌啦~
因為係紅日啦
好多人唱
只係唱左一陣炸...
點左好多歌都唱唔到...
我連KinKi既歌都唱唔到...
重諗住唱lalala love song嫁ma
咁經典~
不過椎名林檎既歌真係好難唱...><"
d字又難wo~
我都有唱下中文歌嫁
只係d舊少少既歌識唱啦XP
我有唱MJ既BILLIE JEAN
但係d eng sub只係得唱緊個句
無下一句預先睇定wo
點唱wo...又唔熟歌詞...
最後走個陣我地係咁repeat洋蔥
唱到我憎左e首歌啦XP
雖然我唱左好短時間
但係我把聲都係沙左~
佢地話我把聲斯文左
唉~唔可以大聲講野,就當然斯文溫柔左嫁啦!!!
之後又行左陣街
就走人lu~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()