close

一早我地四個去左對面間mos burger食早餐
then去搭捷運去新店轉巴士去烏來
烏來既空氣的確係唔同d既呢~
我地係烏來行左一陣
食左溫泉蛋,杏仁豆腐
又搭下烏來台車
都幾得意呢
去到瀑布站
又睇下個瀑布
之後我地搵唔到的士搭去內洞wo
行左去個纜車站
見到有架的士
NT300去到內洞門口
我地買左學生飛入去
行左幾個字先見到主角大瀑布
即刻吸多幾淡超新鮮空氣+負離子~~~~
個度有好多公公婆婆LO
得個幾個係年輕人啦...
留左一陣
有蜜蜂係咁追我地
所以我地就返返去烏來
不過係行返去~
成幾km路嫁~
超支力
不過風景好鬼靚!!!
因為butsiu gaga行得快
我,miffy行得慢
我地中途見到有人浸腳wo
我地又去試試
超~~~~舒服~~~
雖然好凍啦~
我地玩左好耐下
所以佢地等到我地發霉lo~
行到去烏來個陣就去浸下溫泉
then搭返車去新店個方向
不過就係壯壯壅仔雞個站落車
去食我之前睇過介紹既雞啦~
味道ok啦~
反而個蕃薯就爆爆爆爆爆爆爆爆爆好味XP
山蘇都好特別
食完又搭車去台北
不過無諗到架車係循環線
過左台北車站返返去中正紀念館個站先落車
再搭捷運返中山...=.="
唉~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()