close

又係差唔多訓到中午既一日~
我同miffy搭一點幾個班火車去瑞芳
再搭巴士去金瓜石~
係火車上面當然要食我最愛既mister donut啦,呵呵呵呵~
我地先直接搭巴士上金瓜石
去果個黃金博物館區睇野
睇下d日式建築,入去礦場睇下,又去黃金館睇黃金~
then行去睇陰陽海啦
點知突然爆多雲,重要好低好近我地
能見度低到爆~
我地就只有好遠處睇陰陽海
放棄黃金瀑布
係個亭度食karamucho...
then衝出去巴士站等車去九份~
去到九份第一時間去食野暖身
因為我地全身濕晒,驚涼親啦
又係個度食魚丸湯呢~
勁多舖頭無開
because已經五點幾&太大雨啦
無人入黎睇野買野
所以食完影一影相我地即閃啦
搭返架車直接去台北
去到酒店後街食左米粉湯~
(酒店後街好多野食既呢~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()