一次過做左2年,做晒dMC題啦!
2份25分,1份27分,1份29分
發覺自己好低能,好似05年既MC有一題係講個鐘
俾個平面鏡反射之後係幾多點,我竟然答返原本果個鐘數wo!
我答個陣明明係諗住左右調轉gama,都唔知自己點解可以咁答...
幾份卷最易個題竟然答錯...=.=”
如果唔係,我就三十幾分啦!!!
05年MC的確容易好多~睇個答岩百分比都好高!!
都無十幾,廿幾...
反而唔知邊年有十一個百分比岩lo,勁呀!!!
個題就篇篇答岩wo...
真係恐怖!

我搬左以前無名既blog資料過黎,超~方便呀@@
估唔到搬得可以咁快~
xanga就copy左少少過黎
因為我唔係高級會員,無得dl資料落部腦到
只可以copy,真係好衰!
想睇就過xanga睇啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()