close
去日本同泰國既野就唔講啦
原本打緊日本既野嫁ma
部電腦突然關左
d野無晒,唔打啦!好激氣!!!!
日本係我3次跟團黎講最好既一次
因為個導遊會講笑
唔似其他比較悶
亦都因為係日本,所以太開心可以去到
重要東京,富士山,京都,大阪都去埋
總共七日,早機去晚上九點幾十點走
我買左anna sui既錢包
八百幾港幣到啦
最重要既係堂本光一第一隻single係日本買嫁~~
我都有份衝銷量呢~
爆多零食,大部分係100yen店買嫁
好平呀~~~
遺憾既係問導遊johnny’s shop係邊
佢一時之間唔記得
所以就無去啦,人地諗住掃明星貨返黎嫁ma!!!
日本今次旅遊除左我本人本身已經係哈日迷既原因之外
e個行程的確唔錯
無吉位,重玩到比較夜先返酒店
有玩,有購物,有觀光,ok平均,而且好豐富
雖然我地想去shopping多d..
重有我地有食神戶牛柳,雪場蟹(打包過黎hk)
個牛柳成4百幾,我就咁就食左啦@@
日本唔講啦,太多野講...愈講愈high>3<

到泰國啦.我地早上3點幾4點幾就起身去機場
重要搭的士直接去呢~
我地係去泰國既清邁,清萊,曼谷
唔~係我3次跟團之中最悶既一次
差唔多全部都係觀光...
不過酒店的確好正,好大,ok高級lo~
但係7點幾8點就返酒店,浪費!
買左零食,無特別野買左
因為去過泰國,所以無咩特別既感覺~
特別在係曼谷好多日本人
好想埋去搭訕一下
我有跟佢地一齊行嫁
係度冒日本人^^

e家我重有萬幾日元同埋千幾泰幣
下次洗埋去~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()