close

睇晒花樣男子2啦~
好開心呀!!!道明寺司同牧野杉菜終於起埋一齊
得到道明寺個阿媽既認同,可以結婚啦~
個結局設計得好好,好正~我覺得重好過動畫漫畫呀!!!
最後杉菜同F4各人跳舞tim呀,無諗過會有e一幕呀
重以為得動漫畫至有tim~
係雨中講分手個幕我忍唔住喊左呀><"(台劇e一part我無喊lo~)
有埋Flavor Of  Life做背景,就咁就喊左,忍唔到呀~
係木屋個場同以為係lift個陣既拍攝方法一樣,都好正呀~
最後既黃昏kiss超sweet~同第一輯一樣都係夕陽做背景
不過唔同既係,杉菜捉住道明寺既頸巾,主動kiss佢,睇見都開心^^
道明寺竟然同杉菜阿爸講同我結婚>3<真係搞野呀~
個畢業典禮係武道館舉行,重要有咁多人見證佢地訂婚,hohoho~
幾千個fans太幸福啦,可以一次過見晒咁多個明星
睇完花樣男子2,我鍾意小滋果個女仔呀,佢幾可愛,又靚wo
我想剪佢係機場果part既髮型呀,好靚呀~
套劇的確係love so sweet呀!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()