今日上午返左學校問戚sir physics
我,阿吉,zoe同葉小姐一齊問
問完去左荃灣食米線
**************
阿ma同埋d朋友打牌
我就訓教溫書
晚上就落樓下食飯
食完飯恐怖既事黎啦!!!
行到商場正門,超級無敵大風
唔係正門外面,係商場正門入面呀@@
成個地下都係水,出面都係
成個行人路都係樹枝,20樓垃圾桶吹跌左
我訓既家姐間房無關window(唔識打中文XD)
我D書同工作紙濕晒,個袋,櫃入面既野都濕晒
玻璃都濕埋,d雨水應該係打橫入黎lo,恐怖...
我要用風筒吹dry d紙(又唔識打中文XD)
本phy第4冊濕得最離譜=.=”
成間房既地下都水...
我食完擺係房張台既hichew包裝紙飛左去走廊到
屋企好似比龍捲風吹襲完咁
真係恐怖,未試過咁樣嫁...@@”
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()