琴日商場一間零食店正式開張
為左親下熱鬧
我買左堂本剛&堂本光一各自代言既森永零食!
hichew士多啤梨味,剛代言
DARS bitter以前兩個一齊代言
至從剛代言hichew,DARS得光一代言
其實我係諗住買出左無耐既つぶつぶハイチュウ嫁
但係重未有呀...我要食左堂本剛啦!XD
有睇到個cm先知我講咩^^ ↑
重有,我係特登買e兩個味嫁~
因為上一個hichew廣告係士多啤梨味
DARS就因為KK一齊代言個陣
成日都宣傳bitter既~(而且我最愛食)
所以就買左e兩隻味啦
唉~最衰我係日本食野食得太飽
搞到我無買到choco jambo
6月一定要係日本食到jambo呀!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()