我入左去夢寐以求既中學----可風中學考英文
都係撞唔到熟人....
不過有個遲到既男仔好似"馮展行"(唔知係咪咁寫)
總之係bio堂坐我前面果個5C班男仔啦
唔知係咪佢,不過都好少機會係嫁啦....
我發覺好鍾意人地d學校,唔係我地傳統個款校舍
好正呀!點解我小學個陣唔選擇人地間學校wo!!!
蕭明,可風都好正呀!!!由其係蕭明,個校舍好特別,又大
而且重係女校,俾我一種神秘既感覺XD
可風都唔錯,我見到人地係度打棒球呀!!!!!!
好羨慕呀!!!我未打過嫁!!!光一好鍾意打嫁>3<
應該話日本好輕打棒球
佢地俾我地班會考生望住黎玩,好尷尬呢
不過佢地照樣玩到大叫@@
之前重見到一班男仔係到抬住一條龍
係一班男仔各拎著ROD,抬起一條長長既龍(唔知叫咩名)
又係俾我地望住晒,俾我就好尷尬啦XD

份ENG 1A好易,不過我將damage寫做danger呀!!!!
一個係verb / noun,一個only noun,咁就無左一分啦!!!
考完查返,好無奈.......
1B好難,作到唔知點咁.....
做緊ENG個陣好眼訓,我幾驚"恰著"呀

考完Paper1,落好大雨
等左一陣,雨細左,又有人衝出去wo
我諗住一齊衝出去之際(個身已經向前),有個女仔話傘埋我
太好啦,唔洗淋雨,好多謝個女仔~~~
我重同佢傾左一陣偈tim!
原來佢都係連續幾日無人陪,同我一樣都係咁可憐......><"
聽日又會見到佢呢,唔知maths個日又會唔會撞到佢
因為我地中文都係同場,都係陳南昌度考
好橋呢~~~不過我都見到之前一齊同場考過既人
我竟然重記得wo.....
希望唔好再落雨啦,會令我心情不佳XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()