封野係講5至7月中心個d活動
岩岩係6月27日要簽證.......
唉!咁我地唯有改做28號先去lo~
咁都算啦
我打左電話去問
6月28至7月5日會唔會有活動搞
佢話參加e個plan就要預左咁多野搞
重話個邊既家庭隨時會叫我過去
咁我咪要幾個月坐係屋企,等佢電話!?
都癡線既!搞到我好唔想去lo~
我怕我去日本旅行期間佢send d野俾我
又或者係搞簽證既野ma
阿媽話邊會咁快要我去美國ga
咁je係可以照去日本啦
有阿媽支持XD
有活動我都唔去啦
咁乞人憎!!!!
搞到我有D憎個梁小姐lo...
佢個態度好咩lo!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()