因為我9月1日先知道我去唔到美國(超級可憐......)
之前又無報其他野wo
所以我今日先報航空公司實務文憑課程
去到cb唔識點去,我打電話去問點樣去,好樣炳....
我未試過問人點去ga,平時都唔係路痴......
去到有個人都係報e d課程
估唔到有人同我一樣9月3日先至報野讀lo
我重諗住全HK得我一個無報野讀tim....
去到填表,表入面有問識唔識日文
我填左識少少,唔太過分掛,我e年開始要全職自修日文啦!!!
因為做地勤識外國語言係有著數ga!!!
填完表之後就去2樓interview
係一個女人in我,佢好似好pro既樣咁
我第一次interview嫁,琴晚訓得唔係點好
不過我覺得今日in得好好
佢問我讀完想做d咩野
我咪話地勤lo
佢問地勤(好似係...)應該需要d咩態度
我話應變能力同大膽
跟住佢問我如果你係地勤,有個客買左樣野貨不對版,咁你點做?
同埋如果你係空姐,有個客投訴前面既客人騷擾佢,你點做呢?
重有身為一個旅遊業從業員應有既態度係咩呢,你有無呢?
我答既野都係好公式化,唔想打,太長啦^^
總之就pass啦,雖然唔知我有幾多分......
好彩佢無問我點解咁遲先報名炸,我會口啞啞ga.....
希望我可以係日本既航空公司實習啦
如果好彩既話,可能請我啦,做part-time都好ma~~~~
我15號開學禮,17號先開學,重有排先上堂,我要狂攻日文呀
如果我到時實習要講日文就死啦,我要努力背日文啦!!!
加油呀我!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()