因為我玩既第一代係ndsl版
係叫做復甦的逆轉,多gba版一個故事
而新加既故事好難玩...又爆長wo
佢既証物有成4頁咁多呀@@
好變態呀!!!
因為e個故事係由現代同時發生既兩單案
再加埋案中有關既2年前既案件
所以3件案total加埋既証物有4頁啦
好誇張呢
因為新加既故事難,好幾次偷睇攻略啦>3<
琴日我已經開始玩第2代既逆轉裁判啦
玩左第一個故事既第一段
愈玩愈爽,愈玩愈high~~~
岩岩睇到話第五代係下年出,好開心~
下年可以再玩啦!!!
近排玩逆轉都係開住部腦玩
如果我msn係online,但係又無人應
大多數都係我打緊機,唔得閒應你啦
唔好覺得奇怪~~~
我成日係break期間打機
我遲早變成班中既機王啦!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 DOROTHY733 的頭像
    DOROTHY733

    Kaleidoscope

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()