1.今日早上考Galileo
考得好快,唔係好難
但係我都唔記得DV完打返D RI,MEAL入去
唉~失敗!!!

2.考完大概十點幾
我地去食早餐,食完我就自己走先
為咩野?當然係為左我最愛既KinKi Kids啦!
我搭叮叮去集成中心,但係間CD舖重未開
我就去下廁所,行下萬寧,百佳咁
到左1145就上返去2樓
見到開左,好感動,可以唔使一陣再黎集成^^
拎完就返返學校,一路聽歌一路跟著唱~~~~
點知點解d同學對我隻碟有興趣,想睇下係點...
呵呵呵呵~我發覺隻碟可以整成個兩隻kiss既樣呢^^
初回既相普通左d,唔知通常盤係點呢~
返到屋企發覺開唔到個DVD睇呀
唔關個DVD CODE事wo
我之後試過入39既dvd,睇到好清e~
唔知點解e隻碟係load唔到,試左n次啦!
直程係部電腦感應唔到有dvd呀@@
我入部dvd機,佢又好似有dd反應既wo,雖然一定睇唔到
但係佢會load好耐,轉碟好耐既ma(部機係3區,睇唔到2區日本碟嫁)
最衰我部DVD唔係全區啦!!!火滾!!!睇唔到!!!
CD就聽左啦^^

3.放左學我就去SOGO幫朋友(婷姐)買野
原來SOGO大特價,勁勁勁勁勁多人lo!!!!
雖然都買左,但係同平時完完全全唔同,恐怖!@@
聽日重要去多次拎野啦!

4.婷姐放學之後上黎我屋企,原來佢係第一次上我屋企
雖然識左咁耐,同佢咁熟,但係都無上過我屋企呢~
我反而上過佢屋企好幾次lo!

5.我去完銅鑼灣返返黎葵芳拎con
因為我係第一次配con,所以問佢點分正反面
即場正式戴左con!!!!今次戴得快過之前試戴好多!!
唉~最弊除con係難過戴con...
我晚上係屋企自己除con,除左兩三次先搞得點...
希望下次快d啦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()