琴日中午左右就係網上見到有成隻新碟dl啦
當然即飛去dl黎聽啦
琴日同今日都係咁聽聽聽聽聽聽聽...
今日終於肯寫下少少感受啦!
(唔可以話係歌評啦~所以叫感受^^!)

成隻碟既曲目:
M01:lOve in the φ
M02:涙、ひとひら
M03:snapshot
M04:the EDGE of the WORD
M05:ラプソディー
M06:風の色
M07:Lose Control
M08:since 1997
M09:unchanged.
M10:BRAND NEW SONG
M11:銀色 暗号
M12:ノー・チューンド
M13:永遠に

M01:lOve in the φ
開場歌當然要快,節奏感強D既啦~
其實逢親KK有新既風格既歌出
我都肯定好鍾意!
我唔否定我係因為鍾意KK而覺得好好聽
但係又唔可以話我唔可以真係鍾意首歌既ma
e首歌感覺好西化(!?)唔係因為有好多eng啦!
係個音樂俾我既感覺...而且好愛有dd電腦,機械既感覺~
剛個句“my destiny”好迷人呀~~~~~可愛yo!

M02:涙、ひとひら
已經算係舊歌啦,係3首出過碟既歌之一
係第一集壽司王子個陣聽已經好鍾意啦!!!
唔知講d咩好呢...因為之前已經聽過好多次
無咩感覺(很欠揍e!〔突然有台灣語言出現@@〕),飛~

M03:snapshot
成隻碟中,我最鍾意係e首歌啦!!!(除左since 1997外)
係KK最常唱,最岩唱既憂傷歌~
無特別既驚喜...但係...
我真係好好好好鍾意織田哲郎作既歌啦!!>3<
鐵三角:作詞:Satomi 作曲:織田哲郎 編曲:家原正樹
真係無得彈!!!!KK唱憂愁既歌真係一流,襯到爆炸~
〔提外話:我近排發覺,KK既憂傷既歌俾我既感覺,印象係一個男人獨自訓係張床度,回憶起以前同女朋友既點點滴滴,個男人舉高一隻手想捉/摸個女朋友個臉,但係一切都係回憶,幻象,唔係真實既,佢突然清醒,知道自己做錯D咩,但係感嘆一切已經過去,無得從新再黎過,好似有好多首KK歌都係咁既呢~例如snapshot咁,不過係透過張相黎表達,唔知點解突然諗到@@完畢!〕

M04:the EDGE of the WORD
唉~又係傷感既歌!
重要話鍾意既人傷害自己,唉~
自己向住個大海沉下去,我覺得好逃避現實e~
好黑暗既歌呀~~~~~
岩個兩個黑暗既人唱lo~~~XD
我特別鍾意chorus(唔知算唔算呢...)
個旋律好好聽^^

M05:ラプソディー
之前連續兩首歌都係傷感,終於到溫暖溫柔既歌~~~
但係我對e首歌就mama啦!
唔係特別地鍾意...又無咩特別既感覺(欠揍x2),飛!

M06:風の色
真係愈來愈係開心既歌呢!
high歌開始出現lololo~
聽前面個段都無咩野
chorus突然變左好舞曲feel呢~
有少少“e!?”既感覺^^
唔...我覺得有d tackey & tsubasa既歌feel
可能係首比較華麗既歌啦^^

M07:Lose Control (光一獨唱)
嘩~愛到18禁既歌登場!!!!!XD
je係呢,就算夠歲數,睇/聽到個歌詞都面紅啦!!!!
都唔知由邊隻碟開始就有18禁既歌出現!!!>3<
重有,堂本光一既不明叫聲令人聯想到d野ma!!!!!
我好佩服集作曲作詞編曲於一身既HIRO san lo~~
都唔明光一唱咁多18禁歌既...
搞到我一諗到光一既歌就好自然就諗到一定係18禁啦~
雖然光一本身都係ero王子~XD

M08:since 1997
到我另一最愛since 1997~
開始係d比較講人生觀既歌!
其實之前都有講過e首歌,不過e家係聽晒成首歌je
同之前一樣,太愛e首歌啦!!!!!!!!
新既風格真係好正!!!!係個超大既驚喜~
開頭有d jass feel
chorus就唔係啦,d歌詞去得好快,我跟唔到...苦手~
我琴日已經自己cut左做ringtone啦>3<

M09:unchanged. (剛獨唱)
係另一個驚喜!
堂本剛你終於唱d開心d開朗d既歌啦!!!!!
好感動~~~~~~~~~~~~~
個歌詞好岩剛,係講人生既呢~
因為個前奏係eng rap,所以好似d rap團既歌feel
但係去到中間就唔係啦~

M10:BRAND NEW SONG
舊歌之一,好明顯係開朗既歌
一聽到oh baby shooby-doo
就一定諗到十六茶既cm^^
跟著佢地唱既話,就會好自動地變左做cm既歌詞既tim^^
本身自己好鍾意首歌
可能覺得有首咁開心開朗既歌做single主打歌,有d感動~XD

M11:銀色 暗号
之前長篇大論講過啦!

M12:ノー・チューンド
又係一首我特別鍾意CHORUS既歌
其實我覺得有dddd似Orange Range既歌feel
e首歌又係關於人生既歌
不過中間插一首傷感既愛情歌係前面
最尾個句好鍾意!!!唱得好可愛~

M13:永遠に
最尾既舊歌~
係首我覺得KK所有歌之中最溫馨溫柔既歌呢!
都唔洗我再介紹啦~

今次出碟其實有dd奇怪...
點解個PV咁耐都唔出
我今日先係JE網到睇到13號先出PV
我諗唔會播返永遠に又或者BRAND NEW SONG掛(哭)
但係之前係完全無K飯講過有無PV,個PV係邊首歌wo...
以前一早已經有PV消息,而且新聞又會播下D片段既ma~
點解今次係咁既wo><”
播返永遠に又或者BRAND NEW SONG既PV機會都幾大...=.=”
我好想snapshot有PV啦!!!!
唔通由I Album開始就唔再出PV....@@
oh no!!!!!!!!!
終於打晒,886~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()