close
唉~其實我唔係唔想讀中六既....
雖然中六中七真係好好好好好好鬼si難讀...
我唔知點算呀,如果我去報2008年既中六學位
d學校都唔知會唔會收我,我始終都係上一屆既會考生
唔係應屆,收既機會真係好微lo!!!
但係讀埋中六七會好d ma個出路
我諗中學都好難會收我啦,反正有大把應屆既會考生可以揀
唔通揀個上一屆咩...><”
我又無報到08年個會考wo
阿ma當然係想我入政府有支助既中學啦
我諗,只有私校先收我啦...
而且我唔係高分,重係上一屆....
唉~如果當初我有報到中六就好啦...
13分呂明才同李炳會收ma!!!
呀~~~~點算啦!!!!!!!!!
如果真係讀到中六中七
我一定會好努力讀啦!!!
經過個失敗既會考,點都有啟發...
就係我中四中五唔溫書,就得到個咁既成績...
唉~點算呀!!!!!!!!!
有無人俾d意見俾我呀??????
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()