唉~反正之後都好難有時間打blog,打返廣東話啦!
近排我諗返以前,原來我一早就係初中就開始變左
思想變得愈黎愈開放,同男仔既互動愈黎愈多
當然,重係以前既梁省德讀個時只係同過坐係旁邊既男仔傾偈
就好似范國才(定係財呀@@),不過係因為佢太多野講而比較熟既
8月個陣佢有打電話俾我,問我點樣,我好感動佢咁關心我嫁~
而同蔡駿其試過有一次抬起張登扮打交tim^^
其他都重有,不過最心刻印象就係佢地,雖然都無聯絡啦e家
而朱家永(係咪咁打呀=.=”)就係最熟既男仔啦
會同佢講下心事~
呀~好似重未講重點tim...XP

其實打e篇野係因為對自己既性格感嘆,點解會變得咁開放既呢
而且,我係由幾時開始同男仔玩得咁埋既呢...
我發現,係因為范國才,應該係個時開始同男仔講多左野
個陣之前我係幾少同男仔講好多野既呢
只係同一兩個男仔講下野,唔會有d咩交雜
而我思想愈黎愈開放既問題就係中4,5開始啦
講既野都愈黎愈多18禁
所以,我變成咁都係因為同學嫁炸!!!
可能舊時梁省德中學既同學唔知道我e家既嚴重性XDDD
嚴重到俾人話變態啦
進化期係上年文憑個時,身邊既同學都係好講得18禁既人
而且男仔得一個,當然好方便講18禁啦

到e家,我同班中既人已經幾熟啦
原來我係係msn同一個男同學講18禁野
去到e家成班都知道我係變態,成日講18禁野...
無晒女仔既形象
重有呀,可能大家都係唔同學校,而且班中得31人
點都會團結d,男女會打成一片,成日都一齊食飯
以前係梁省德係唔會既呢,男女係分開黎食(我個組人啦,其他唔知)
班又唔會有咩集體活動搞,可能有自己都唔知
就算有都唔多齊人(當然,齊人係無可能既啦,但係起碼過半啦!)
係最後一日成班係酒樓食lunch
會考之後有一次上遊艇,同miss tam搞生日之外
都好似無啦...可唔可以話我地5D唔多團結呀...
至少,我同以前個班男仔真係好唔熟lo
全日都可能唔會同到佢地講野...
(講真,團結e樣野我係係走左之後先敢講炸!)
可能e家e班同學真係比較團結啦,希望可以keep on落去
諗諗下,我有咁既諗法可能係因為我之前對唔熟既人同埋男仔都未表現出真正既自己
係梁省德個陣只對熟既人玩,表現出真我,而對其他人就好正經,保持距離咁
就好似朱家永,范國財,蔡駿其咁,我會好大聲,唔會好客氣咁同佢地講野
蔡駿其係另類例子,因為佢本身成日串人,所以絕對唔會同佢客氣

其實,都可以解釋到既~
因為我係中3開始先同男仔講下野,傾下偈
之前係唔知同佢地講d咩好而唔主動講野
而且,同班既男仔好多時係初中已經識
之前都唔熟,好難上到中4,5突然間好熟
但係e家既同學完全係由0開始認識
可以話同佢熟就熟,唔熟就唔熟,唔會之後突然好熟既lo
除非佢主動成日同我講野,如果唔係,我唔會同佢熟
因為我係好被動既人,唔會主動去識人

甚至,我開始覺得我以前唔係同5D班好融合,有D脫離既感覺...
我之前係班上唔係好突出,好平平無奇既人,唔多起眼
而vicki,李長生佢地好似先同5D班係融合
而且好似佢地先係5D班既感覺...
首先,我唔係係5D班讀書唔開心,又唔係唔鍾意某人
我好開心,好滿足 in 5D班
而係小圈子太多啦,雖然大家唔係唔鍾意其他人而唔一齊玩
班中太多人,無可能一齊食飯一齊玩啦
但係硬係有種距離感...唔知點講好...
自己亦都係一個問題,我無同d男仔玩埋一齊,自然唔係點融合啦...
而文憑個時因為班入面好少人,有幾個人走左之後
得返19個人(係咪呀?)班中只分開2班,不過都會傾偈
唔會話無野講,而5D入面,有D人我真係同佢無野好講...
講下講下自己都唔知講左d咩tim...

我e家係龍翔同新同學玩得好埋,大家可以放心
我係e度都好開心,無人蝦我~
同男女同學都玩得好埋
會講下學校有咩靚仔,“目及”下仔
尤其是男仔,係奇怪地玩得埋
我係兩間中學既生活真係可以話係完全唔同...
我會同男仔拉拉扯扯咁玩,亦都會口角上吵鬧
會同佢地講18禁話題(佢地唔講至奇)
甚至逼人做我情夫,前夫XDDD
之前又成廿個人左右去打邊爐
有人生日成班就寫生日卡俾佢
約埋一齊睇電影
有個同學話要走又有一班人去farewell呀
唔好唔記得,成班只係相處左兩個月炸
我e班人真係變態地玩得埋...恐怖~
重諗住要幾個月先會同大家熟,點知唔夠兩個月就,唉~
我本身無諗過同男仔熟,因為之前都唔會同男仔玩...
反而讀女校既同學好易就同到男仔玩,真係奇啦
我真係同男仔好難熟咩?我之前係咁諗嫁
點知又唔係呀,我e家同男同學又好玩得埋wo
講俾佢地聽我之前係唔同男仔玩同埋好少講18禁既野(至少唔會講俾男仔先啦)既話
佢地肯定係唔信lo XDDDD
搞到我打左e篇文,諗左好耐點解我之前係梁省德個陣同男仔唔熟呢...
唉~大家睇過就算啦,唔好記係個心度
e篇野只係個人感受,唔代表全班既感受

PS:感謝阿吉提我蔡駿其個名^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()