今日小息個陣,我又同loliba打交啦
應該話我連郭爸爸&timothy都打埋XP
其實我係用書黎打人,同埋用手chi人啦
不過loliba用個書包車埋黎
真係痛嫁!!!因為書包有扣呀!!!
最衰就係郭爸爸同timothy重話我係扮wo
唉~我係悲劇人物呀!!!無人信我...
之後我chi左一下斌斌
點知佢成個人跌左落地
跌個陣重整親carson條腰
搞到佢即刻彈起身
估唔到chi一下會有咁大反應啦XDDDD
斌斌ride bicycle個陣整親下面
e家都可能重痛既ma
今日再跌一跌
可能有排先好返啦
唉~我係大魔鬼呀!!!
放學個陣同埋loli,loliba&壞人一齊走
我又同loliba開戰
佢捉住我隻手扯落樓梯啦
搞到隻手紅晒
到e家條根重痛痛地
唉~鬼叫男女既力量有別咩
我又唔大隻,郁一郁就痛...
我要少d打人先得啦!!!

其實我幾時開始咁暴力既呢
係LSTC個陣都重未係暴力分子既wo
應該係係康泰實習個陣
俾同事同化左
開始蝦男仔
個陣蝦人重嚴重,哈哈哈哈~
相比起係LCGSS真係少野
係成個部門既女仔同埋主管一齊蝦男仔啦
將佢收埋係辦公枱下面,哈哈哈~
諗返起,loliba同係康泰個陣成日蝦俾我蝦既男仔真係好似下
唔怪得我成日忍唔住去蝦loliba啦
原來因為太耐無蝦阿俊,轉移目標去loliba
呀~有d掛住阿俊tim~
好想再玩辦公室大戰--彈橡筋
重要係防"彈"紙皮上面寫字XDDD
愈黎愈掛住係康泰實習既日子^^
應該話最掛住d野食~
呀!嚴重離題tim!!!
閃人啦閃人啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()