我已經有好耐無打過機啦
對上個次應該係中五既時候啦......
重話自己愛打機,咁耐都無打過XP
係琴日既UE堂個時係咁同畢少講我要打機x51244次
問畢少可唔可以上佢度打機
之後成功左
放左學就去左畢少屋企打機
我第一次去彩虹村既呢
我覺得個度既風景好過我個邊好多呢
梨木樹無風景可言.........

第一時間當然係打我既最愛
係咁斬人既三國啦~
我當然係揀型仔去斬人啦^^
不過我依然係三國地圖白癡
唔知個方向應該係指邊,去邊度......
畢少唯有教我點行啦
而且我打得好差,唉~i'm打機白痴!!!
之後我地兩個一齊玩
如果屋企有PS2既話,我一定死得
我會日日練斬人嫁~
之後又玩左兩三款其他game
其中一個game我係成日都死,哈哈哈哈~~~
個關於羅馬奴隸既game都幾好玩呢
又係斬人嫁~~~~
不過最後都死左......
又睇左陣格鬥技(係咪咁叫呢???)
第一次睇炸!!!佢地好勁呢,可能會打暈人
明明係好正經既運動,我睇成BL啦,wakakakaka~~~
因為佢地d動作好......(臉紅)
我打機打到六點左右就走人啦
要返屋企食飯ma
中途見到畢少既家人
佢地會唔會誤會我地呢,哈哈哈哈~~~
係既話,畢少我對你唔住呀!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()