琴日係SP WED,中午就放學
我同埋輝輝B,TIMOTHY&細佬去深水土步食譚仔米線
我地3個叫左3個過橋米線套餐加埋TIMOTHY請既土匪雞翼
的確好好味呢,我係第一次食嫁炸!!!
之後我地去7-11買野飲
再行左一陣深水土步,睇左D玩具,公仔
突然好急啦,TIMOTHY都係啦
所以我地就上左輝輝B屋企去廁所啦XDD
係輝輝B屋企留左一粒鐘到
我地試過打開輝輝B房門
TIMOTHY整爛客廳既SOFA,哈哈哈哈~
又一齊睇ETV
睇外語節目同睇幼稚園節目
重一齊唱佢唱雪糕歌tim!XDDDD
我重係度睇detroit metal city
超搞笑!!!我好愛佢強姦東京鐵塔
真係笑死!!!!!!!
之後我地去左西九龍中心行街街
我地夾錢買左一串冰糖士多啤梨,一串冰糖提子(內含一粒山楂)
我地輪流食,當然係我食先啦~
我食最大粒既士多啤梨,因為好凍啦
咬極都咬唔到,重high到第2粒士多啤梨啦d口水(爆)
唔怕啦~我無性病嫁!!!
最後一粒係細佬食啦
點知佢咬左一半,另一半跌左落地
所以我地補返提子俾細佬
附送既山楂就係我地(除左細佬)“搓程尋”win就食
我係幸福兒呢~不過我對山楂mama
開頭重以為係士多啤梨嫁ma(淚)
我地之後就分頭走人lu~
注:d相我upload左上facebook嫁啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()