今日放學之後做埋中化作文之後
我同timothy,輝輝b,相公畢少,隨後跟黎既前夫阿南同linlin
一齊去左深水土步去買俾miss既結婚禮物
雖然唔關我事,但係我可以去個度食臭豆腐
買左中式牛奶仔/妹公仔同西式鬆弛熊牛奶熊
再去食臭豆腐,不過唔夠臭啦
我要極極極極極極臭既臭豆腐!!!!!
之後再去買盒,但係買唔到呀
係深水土步再同細佬,斌斌匯合
行到好支力呀!!!
去到5點幾,差唔到6點
我地各自各散啦~
今日我無影到相啦
反而係其他同學個個都拍
所以無相提供啦!!!
睇其他同學既facebook啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()