20號係學校既多元學習日
我之前係參加左CAMP嫁
不過改返做去迪士尼
因為我好想去多次迪士尼,而且係免費既呢!!!

個日我係自己去迪士尼既as我住得遠ma
去到青衣城輝輝B打電話黎話一齊去
我地就係港鐵站內等,我係車上睇左一陣爆粗band友啦
我個班得我同阿靜兩個女仔炸
我當然同阿靜佢一齊玩啦
而輝輝B都係,所以我地拍左好幾張情侶照啦,哈哈哈哈~
我同輝輝B主要係陪阿靜,因為我地係迪士尼常客
一早玩晒熟悉晒啦
我唯一既目的係玩太空山炸~

我地兩點要集合去PHY團
有講力,光,個d
途中亦都玩左幾樣野
拍左唔少相呢
我忍唔住買左燒雞翼食,太肚餓啦
我地等到放埋煙花先走既
唔少人一早就走晒lu

我之後約左teddy食飯,反正都係迪士尼做
可以順便食埋飯ma
我地去荃灣椰林閣食扖
再去花市行下
點知個花市都未搞好既
2,3分鐘就可以行晒啦@@
真係好鬼支力呀!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()