琴日放左學就拿拿臨返屋企休息
叔叔係屋企,咁我當然問佢可唔可以玩通頂啦
佢話OK,我就當然沖定涼去斌斌屋企過夜
不過呢,佢地成班友好夜先買野
所以我就當然係屋企用下電腦,訓下教先啦
一訓落床就俾畢少既電話嘈住晒XP
之後重有好幾個電話打黎,真係呀,搞到我訓唔到......
打邊爐過夜既有屋主斌斌,壞人,畢少,loliba,細佬,郭baba,carson同埋我

我幾夜先到斌斌屋企,去到當然要睇下D野食點啦
唔睇尤至可,一睇就把起火!!!
壞人佢切左蘿蔔先去皮,重要用刀tim
點知loliba搵到去皮刨,咁遲先知!!!
蘿蔔當然係去晒皮先切嫁ma
而且佢係切片,三角咁切先好既ma,唉~~~
好激氣!!!!!
loliba佢將"邵菜"就咁一片片咁洗呀!!!
當然係要切左細片先洗嫁ma
d菜咁大點食呀!!!!!

我地係地下坐住黎食,第一次咁樣打邊爐呢
好辛苦><"好痺,想抽根既感覺@@
我地食我帶既麻辣湯底同埋清雞湯底
d野食都食唔晒......
係呀係呀,我換左斌斌既特大PE衫
我將衫腳用衣夾夾住一邊
好有型~遲早流行嫁啦XDD
打邊爐個陣重接埋"衫就",更加型XP
之後成班友係度打PSP同WII
carson就去洗碗,重要戴粉紅色手套粉紅色拖鞋
pink lady造型呢,呵呵呵呵~~~
係呀,我食麻辣火鍋食到肚痾呀~~
重要係兩日都係咁(淚)
又要食個d臭臭藥......
我去到兩點左右就頂唔順,好眼訓
入左房訓覺,訓之前佢地去打街機
我唯有歡送佢地啦XP

我一訓就訓到五點幾,見時間重早,又訓過
中途loliba入房偷影人地訓覺!!!又醒左
重有阿ma打電話過黎又整醒人wo
起左身後,食左焗薯with茄汁
第一次早餐係薯仔炸,好耐未食過西式早餐XP
重發現左一支08年5月5日到期既沙律醬......
個sofa真係好好訓呀,好想打包返屋企呀>3<
我又夠輕wo,可以訓係個sofa背上面
Loliba咁重,當然搞到個sofa反啦XDDD
好掛住SOFA呀!!!
臨走前食埋LUNCH
我就叫左粥食,因為肚痾ma
食左好似舒服左dd......

我估唔到阿ma會俾我唔返屋企過夜呢
可能係因為叔叔先俾啦......
始終女仔係會擔心d既ma,雖然已經19歲je
不過阿ma無問我係男定女同學呢,有d驚訝~~~
如果俾佢知道我同成班男仔過夜
訓係男同學屋企會點呢......
我係第一次係同學屋企過夜,得我一個女仔,重要係係男同學屋企過夜呢!
原來我幾大膽呢,雖然我都知班友唔會溶左我
因為我信任佢地ma
不過俾其他人聽到,一定會話我一d都唔檢點XDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 DOROTHY733 的頭像
    DOROTHY733

    Kaleidoscope

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()