前日終於收到網上賣SKINFOOD既人既EMAIL
話今日會去荃灣,問我得唔得
當然得啦,係正我屋企e邊ma
我係學校hea到差唔多時間
就去左荃灣食龜苓膏
食完就去MTR到交收
我係第二次透過網上交易炸
上次買衫個次,唉~
買左返黎又無著到wo
因為真係太透啦
入面一定要打底
咁咪唔靚lo
第時我唔會再係網上買衫啦
除左外國貨啦
之前係BIGBANG既HK FORUM度有團購ma
我買左一件經紅色既BIGBANG衫
巧靚嫁~~~


本身大約係一百一十蚊到
不過夾埋郵資同埋服務費
都已經$209啦
不過都算快啦
今日已經寄到香港
不過要等齊D貨再一次過俾我地
爆爆爆期待呀~~~~~~~~

交收個陣,佢話有好多SMAPLE啦
我可以任揀,我拎左3個
佢話唔洗客氣,再俾多幾個俾我
多謝晒佢呢~~~
真係唔好意思XP
所以,我入左生菜青瓜水漾清爽乳液同埋蕎麥蜜粉(葡萄色)
SAMPLE有牛油果修護爽膚水
牛油果修護乳液
黃金魚子醬粉底(#2深膚色)
蘆薈BB四合一粉底霜(#1淺膚色)
蘑茹BB柔滑多效粉底霜(#2深膚色)
生菜青瓜水漾清爽精華
純穀米活膚精華面膜
黑糖光采精華面膜

相片0600.jpg

好開心~~~
訂左既韓國野一齊黎到香港
我要快d玩下d護膏品化妝品呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()