琴日食緊晚飯個陣突然收到timo既message
話佢唔返屋企住,一陣唔知去邊好
其實我誤會左佢既意思
我以為係居住個住啦,je係離家出走......
所以我當然話出黎啦
原來唔係咁既事,好彩炸~~~
我地係葵芳個邊hea
因為個個都食晒飯
咁我地只係行下葵涌廣場
係新都會廣場坐係度傾偈lo
岩岩好係白色情人節
都唔知係咪特登揀e日出黎
約幾個無拖拍既人出街XDDD
亦都係白色情人節
連城同timo有買到朱古力啦
反而南南無買到!!!
timo盒朱古力重未食得晒呢

我地又去左食糖水
不過我叫既意式xxxxx好難食...
佢地既糖水會好味過我好多lo
而且個度好出名椰子既甜品啦
好香lo~~~
食完之後我地就搭尾班車趕返屋企
我等錯左地方呀
等左相反方向既巴士站
所以我即刻跑去地鐵站睇下趕唔趕到最尾個班車
好彩岩岩好,趕到搭47X
雖然跑到出晒汗啦~~~

原本我諗住夜晚做功課,咁我今日就可以去ride bicycle嫁ma
點知突然出左街,d功課都未掂過
今日點去ride ar
而且我一點幾先訓,好支力呀
無精神去ride la...
應承左話去又放飛機
細妹我對你唔住啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()