今日中午,收到timo既sms問放學去唔去沙灘
嚇親我呢,太突然太即興話要去沙灘啦
不過我地照樣去左啦
有細妹(je係細佬XD),timo,阿kit
pandora,sarah同我
一共三男三女去沙灘玩
因為係即興啦,所以無帶野去換
唯有就咁去玩啦

我地除鞋除襪,沖去海水度泡腳
好涼爽~
我地又有片石
係我人生第一次成功片到石
不過只係得一次lo=.=”

佢地有埋到我對腳啦
搞到成腳都係沙
好彩我係著裙je^^


中途sarah同阿pan去玩外國bb
sarah俾佢用沙整到隻眼
阿pan咩佢去洗眼
當然係咩唔成,sarah做左blind人
要阿pan帶路,我就當然係影相果個啦XDDDD

係呀係呀,我竟然係沙灘度抽根=.=”
重要係抽左腳既無名指...
按一按就好返d啦
都係我唔做多d運動啦
搞到咁易抽根...><”

我地又有係沙灘上畫野←必做嫁啦XP
有簽名呀,不過我係寫733ma
太簡單啦~

玩完之後,我同細妹,timo,阿kit去左彩雲食大排檔
昇昇就黎到俾改左既裙俾我
所以我地5個一齊食
食完timo同我就行去佢屋企樓下俾飯俾佢阿妹食
then去左荷里活廣場買眼鏡
星期三就會見到我新look啦
不過副眼睛真係好貴lo
e家重後悔中,最衰都係timo,教壞我!!!
↑懶得就懶XDDDD

頂唔順啦,好眼訓(呵欠)
閃人先~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()