我地食完LUNCH之後
就搭旅遊巴去西貢海下灣睇珊瑚同海刺
車上好靜呢
平時好熱鬧既ma,個個都訓晒教
得我地5個女仔係度講野XP

海下灣真係好遠
遠到個個手機都收唔到訊號
得CSL台先收到少少
不過第時都轉嫁啦~~~
不過好正呢
D水好清好靚
雖然都知香港係有D咁靚既海水,地方
但係真係第一次去lo
而且係第一次睇珊瑚同海刺
好多珊瑚呢~~~
不過因為落雨,睇唔清d顏色lo
d海刺條刺好好好長
好想食海膽呀~~~~~~~~

我地成條船一共8個女仔得一把遮
所以叫d男仔唔好走住
上岸個陣成排男仔整左條"遮路"出黎,嚇親XP
好得意,好浪漫XDDDDDDDDDD
我同輝輝B一把遮
我當然繞住輝輝隻手黎行啦XDDD
而且我地係第一個走
後面係LOLI同RYAN wo
好似結婚呀,哈哈哈~~~
loli同ryan係伴娘同伴郎XDDDDD

回程個陣,我同阿KIT,阿PAN,細妹miffy,昇昇一齊播teletubbies既ringtone
好搞笑,不過播得太多次,搞到個個都驚左個鈴聲XDDDD
返到學校,去左BIO LAB探下D蝌蚪
又畫下sarah個蝌蚪beaker
我當然寫左733,KinKi Kids同BIGBANG落去啦

之後我,timo,細妹,阿南,sarah,連城就去左mk新世紀睇陰容院在
我同sarah當然係痴埋一齊黎睇啦
我地怕怕ma
不過套戲有搞笑位XDDDDDD
阿南坐我左邊
我係咁用嚇佢既名義去非禮佢XDDDD
搞到佢驚我多過驚套戲,YEAH~哈哈哈

睇完套戲阿南返屋企,sarah約左人
所以得返我,timo,細妹,連城去慈雲山同埋阿kit,阿pan一齊食飯in阿kit個茶餐廳
昇昇食左飯都黎埋
我地食完飯之後行路去彩虹個邊
特登行過墳場,不過唔恐怖啦,我地成大班人ma
拎返d校服我就走人lu

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()