close

近掛其實有好多事都好想打嫁
但係好忙,又無心機打wo
我連KinKi Kids & BIGBANG既野都無睇好耐啦
係岩林婷講俾我聽炸
唉~估唔到上到預科可以令我變到對明星冷感...
以前連會考個陣我都可以睇明星野
唔會對佢地冷淡
e家,我已經俾功課,學校搞到失去本性
開始愈黎愈唔明白自己tim
有d恐怖迷茫...
係其他人心目中
無咁迷明星咪重好
但係對於我黎講
明星係我精神支柱
無左佢地,我會無野做嫁
e家無左佢地
就覺得唔係陳珊姍啦
以前我每日都係咁講KinKi
搞到d朋友都識晒,覺得好煩
但係e家我...
唉~唔知自己做咩呀
可能係我已經開始脫離年輕階段
步入成年階段掛
思想都愈黎愈大個@@
好抑壓自己既感情
我只希望AL完會變返正常啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()