close

好,我決定左AL之後就去雲南麗江!!!
原本諗住去台北,因為家姐可以幫我book超平酒店啦
但係我又去過兩次
雖然,去多次都無咩所謂
但係想要d新意ma
而且機票+油/稅已經成一千五百幾
加埋酒店都成二千lo~
其實個價錢又唔係話貴到去唔到
不過家姐話好貴
佢之前去都唔洗咁貴
加上我想去未去過既地方
上網search左d資料
發現麗江好鬼靚
連阿媽都話正
咁我就去啦
e家個問題係搭飛機去昆明幾多錢
貴既話就要係廣州搭火車去個度
另外呢,搭火車重有一個好處
就係我想幾時返就幾時返啦
唔似機票set死左個時間
去個度玩到無錢先返返黎
呵呵呵呵~~~
如果係廣州買唔到飛
我地就要改變行程
去廣州旅行算嫁啦XDDD
又或者返返黎香港去離島玩算啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()