close

雖然考得好差,但係點都考晒試
一定會放鬆d既~
起碼直到26號知道成績e幾日都可以玩下輕鬆下ma
星期六本身壞人約左我去游水嫁
但係我琴日就黎M...唉~
斌斌又約我聽日睇戲wo
雖然我想慳錢啦,但係斌斌約我wo~
我去!!!!>3<
但係輝輝唔係點想去啦
可能去唔成啦
聽日唔知去邊好呀!!!!!!!!
星期日又唔知做咩好wo...
好煩惱...
星期一就成班廿幾人一齊去唱k
連miss ng都去呢^^
只係有幾個人唔去
應該係最齊心既一次啦,哈哈哈哈~~~
雖然我會自己一間房啦
我要全點日文歌,其他同學又唔識wo
只係得琳琳識
所以星期一有琳琳陪呀~~
我已經寫定晒我想唱既日文歌啦~~~
而且我要自閉!!!!!!!!!yeah~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()