今日朝早同斌斌,輝輝,現任老公熹熹一齊去MK睇絕命派對
斌斌去到先知原來有裸露上床場面啦XP
我地好似睇A片咁呢XDDDDDD
而且我地係豪華睇
個場好大,得幾個人睇,重要係阿公去睇呀~~~
成場得我地四個年輕人,唉~XDDD
睇睇下我擺對腳去輝輝到,好舒服呀~~~
輝輝又要俾我捉住,又俾我打,又俾我放腳,好可憐...

之後去左食野行街
去左信和,潮特,朗豪坊
係潮特終於買左把扇啦!!!
係把日本傳統扇黎既
可以拎返學校"pu"啦~~~
呵呵呵!!!
好支力呀~
聽朝又要一早去行山
又係行山三人組呀XDDDD
累累累~
唔打咁多未啦,懶XP

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()