今朝又搭左最早一班車去金山
但係我走錯路
搞左好耐先搵返斌斌同輝輝
去左九龍副水塘
個度竟然有好多魚
而且重有錦鯉同龜tim...
係個度可以睇到維港呢
輝輝個時講我都唔信啦
真係睇到全維港啦~
我地今次去左傻人樂園啦
個度有首詩好得意
要順時針方法黎睇既
我地係個度食野個陣
d馬騮係咁望實我地
重跟蹤我地tim!!!
搞到我地要轉地方食野
斌斌帶既布丁又無spoon wo
好辛苦咁食布丁XP
中途佢地放風爭
點知俾樹勾住左
就咁就永別啦~
我地去到石梨個頭
又係溪邊度擲水果
今次係柚啦
不過搞左好耐先得
輝輝重要去爬樹tim
雖然e個方法都係唔work...
個柚重係我書包入面,唉~
THEN我地就去左石梨商場買野飲
因為阿南唔應我地啦
我地又上唔到去飲水...
買完野飲我地就走人lu
我就係wo貼大王食野
食完就閃人~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()