close

原本話去唱K嫁
但係最後都無去到
我就約左熹熹去荃灣沙爹王食lunch
我叫左XO醬海鮮炒飯
但係我覺得唔好好味
又淡味wo
本身已經無咩胃口,口淡淡咁嫁啦ma...
之後我地就去熹熹屋企
重叫埋濤濤過黎
我就係度包書
佢地就睇野
不過我主要目的係為左食野既呢
熹熹整左個生果盤俾我
真係盤黎既呢XP
係我e排食得最多水果既一次呀...
之後又食左我帶既印尼撈麵,沙律
返到屋企真係唔洗食飯咁制...XP
我又睇左陣銀魂wo~
我真係好似當左係自己既屋企咁呢,唉~
太嘆啦!!!
我就咁就hea左一日lu~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()