close

原本諗住唔洗補習嫁,因為係中秋節呀ma
點知打電話去問,要返呀~~~~
搞到我無得早去,要八點半先去搭車...
重要係大窝口行到去川龍街呀
as好多人都搭,要行到總站搭...
我又唔識土瓜灣wo
只係去過一次咁大把
所以係總站落左
我重以為離lin home好遠啦
點知好近...
去到有雞翼食超~~幸福
又好好好好好味wo!!!
真係好耐未打過邊爐啦~
打完我就入去lin房睇下youtube
睇木村既型仔樣~~~(大心)
同埋無聊野啦~
之後到十二點就慶祝rimako生日
食蛋糕!!!呵呵呵呵~
then又睇下漫畫,聽下歌,睇家族誕生until 3am
3點我地就成班落左街
去7-11買野飲
去左海旁又返返去...
上返去又睇返家族誕生
不過我同miffy入房睇lo
睇完我就嘆係張床度訓...
身邊有幾個男仔陪睡
搞到我訓唔著XDDDDDD
佢地又玩勁舞團wo
識既歌我又係度發癲wo...
去到六點幾七點我先至訓
then去到中午個電話嘈醒先知醒
點知原來同緊miffy訓wo
我既第一次就咁無啦,嗚嗚嗚嗚~
之後我地就落去食"早餐"
食完就散band~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()