close

廿三號同阿傑,miffy去踏單車
由火炭去到大尾督,重要係來回tim
不過又唔係累過之前wo
係回程要趕時間交車,先至踏得快d
落車就腳軟啦~
阿傑搞到我腳受左傷,好痛...
之後我同miffy係瀝源吉野家打邊爐
的確係幾好味呢,好愛個福袋,好正!

廿四號同左家族行尖咀,爆多人
同家姐miffy食左翠華餐廳,真係第一次食啦~
去到12點我地就走人lu~

廿五號下午去左老公屋企
陪老公睇電影,重要係三套tim
我終於見到thomas既robot啦~
都唔係好差je,老公都砌得幾開心呀
我重影左阿文同阿湯既合照tim~呵呵呵呵~
之後我地去左尖咀拍拖~
係個頭食米線,我地真係米線二人組呀
次次都係食米線呢~
個日爆黑仔,個鞋墊掉左出黎呀!!!
爆樣衰lo
雖然老公安慰我啦,但係真係好樣衰呀!!!!
我個日長短腳黎行,好怪~
所以行到佐敦搭巴士返屋企啦
老公送既禮物我e+用緊呢~
老公我愛你呀!!!

廿六號家姐同miffy幫我慶祝左生日
重食埋聖誕大餐,完左佢地芝士火鍋既願望啦~
不過真係好正!!!我愛麵包啦~
miffy自己送既生日禮物真係好大犧牲呢...
家族俾既禮物重未用呀~

廿七號maria,a lin,faifai,miffy同我去左稻香打邊爐
食到好飽,超好味~~~~
maria,a lin既禮物我重未食呀
faifai既禮物就係電腦邊用啦,好暖~

多謝大家,我愛你地呀!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()