睇完李東旭前幾日去泰國既新聞,照片
真係好型仔呀~~~我承認我鍾意東旭啦>3<
我真係覺得,韓國最靚仔,最型仔係李東旭啦~
雖然李準基都係靚仔,但係我編佢入靚女個列,我始終覺得佢太靚女啦XD
睇左魔女柔熙,宮既律王子都靚仔,但係可愛居多,未去到型lo
李東旭18x cm,笑起上黎又可愛,cool上黎超型仔(@@暈晒)
最衰都係MyGirl啦,搞到我鍾意佢tim~
依家超想睇最強浪漫史呀,東旭巧型呀,警察look好正~
多海好幸福呢,有個咁型仔既男友,唔好比人搶走佢呀!!!
東旭係屬於多海既啦!!!(我係東海夫婦既會員〔遲早〕)
韓國最靚女係韓彩英,係MG大結局客串個陣,超~級靚女呀(一陣有得睇^^)
在熙留長頭髮型仔好多呀,不過依家又剪短左頭髮...同我留返長呀在熙!!!
暴走完畢...

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()