close

交響情人夢雖然話就話係有愛情,但係重未去到"肉",二人既感情唔係好明顯咁表示出黎既感覺....
不過真係好搞笑,我好鍾意nodame用個頭黎夾住個門,真一個表情好搞笑lo~~~~
好少劇情炸,而且男女主角重未去到情侶既關係,第二輯又唔做,因為要拍第二輯
要去到法國or歐洲其他地方拍攝,重要係全程都係wo,富士邊有錢去拍嫁~
交響情人夢係我睇過既日劇當中最搞笑既一套,搞到我睇左漫畫版呀~~等緊106話出呢!!!!
漫畫已經去到nodame同真一係法國既留學生活,重真係一齊左,係公開個種
不過真一曾經講過分手,nodame起飛腳踢真一,真一用柔道"達"nodame落地,
nodame用頸巾整住真一隻腳,之後真一訓係地下度,nodame琴住真一個身(好難形容....)
nodame同佢講佢係好認真咁交往,而且真一要同rui去其他地方表現
好擔心佢地之後既情況ar....好似愈來愈黑暗咁...我又覺得佢地之後一定會正式分手,不過唔知要等到幾時lo
好驚真係會發生呢...雖然有kiss過兩三次je....但係真一搬去其他地方,係近nodame既住所,但係點都唔係半同居
令人擔心呀@@
睇真人版同漫畫版我都有笑呀,係笑到拍晒門個隻^^睇漫畫都笑成咁,好彩無人話我je...
動畫版就諗住由11集開始睇,不過會考完先睇啦~而且同漫畫差唔多既je
依個禮拜用晒睇劇,我對會考唔住呀!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()