19號有微燒,37.5度,想睇私家醫生但係無開
20號照樣返學,等到阿媽放工就落樓下私家睇
21號有返學,但係出唔到聲,返到屋企先勉強出到聲
但係沖完涼,好唔妥,坐係張床到,好辛苦,又熱又凍wo
之後咪探下幾多度la,點知39度,高燒wo
等到家姐買宵夜俾我食...
22號係第一日無返學,之後家姐陪我去私家睇醫生
d藥同之前個d有d唔同,佢話我係流行性感冒
重打左針係papa到,十幾歲第一次打針係papa到炸
重有兩日假既醫生紙

23號,第二日無返學,早上我探到自己竟然係40度wo
等多陣再探,40.2度,最辛苦既一日
我全身完全無力,個頭痛加埋暈,好好好好辛苦先至食到粥同藥
then再訓過,家姐醒左叫我再探多次,今次係40度
跟住家姐話去睇急症,好似打左999,但係因為唔係緊急
所以只係消防處既救護車,我塊已經好紅la
第一次坐白車,e年第一次戴口罩,e日以黎第一次用插入耳仔既儀器ne
到左仁濟,d醫護人員又插耳仔探熱,佢話“小姐,你好燒wo”
我覺得好搞笑...
之後佢俾左個冰袋俾我自己full
then睇醫生個陣,佢問我最近一次既經期係幾時
我邊會記得wo...佢怕我係有左bb所以先發燒
家姐話一定唔會,then醫生問我肯唔肯定
我發緊夢,聽唔到,所以醫生問多一次我先答唔會有左
好似我真係有咁....^^
之後要照x ray睇下我有無肺炎
係無既~醫生叫我要飲多d水
因為佢俾左一粒退燒既藥俾我食
當然有飲水la
所以佢問我食完藥之後有無再飲水
我話無,佢話你一定要飲水嫁,我話因為岩岩等緊ma
有d鬥氣既感覺^^
所以佢講完我就即刻飲左一大杯水la
重有4日假期既醫生紙,雖然夾埋六日...好似真係好嚴重咁~
再探多次熱,點知係39.9度=.=
重有ar,係大堂等叫名個陣,我見到有流行性感冒既板
d病徵全部中晒咁...
之後我地就去拎藥,拎完就搭的士返屋企...
返屋企我訓家姐張床,因為空氣流通
家姐就煲瘦肉粥俾我食,我就訓教....
搞點晒d野之後,家姐同哥哥就去葵芳食野睇舖
得返我一個人訓教...
e家再探下,終於低左la
37度幾,微燒
都唔知點算ar d功課,到時有排我做la><”
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()