今日放學之後,同胡人去荃灣行街
撞到唔少同學ne~
我地兩個都無買到衫ar
都睇唔中...
唉~要去返旺中先買到...
then返梨木樹新既酒樓食晚飯
ok啦d食物~
講起阿媽去歐洲旅行
佢7月頭去so帶唔到我去
好慘ar~~~~
阿媽重要話去幾個國家wo(e個就唔肯定la)
重有最重要既係,阿媽話我暑假想去邊度旅行
我當然話日本la
阿媽叫我暑假同同學or朋友一齊去wo
到時叔叔會俾錢俾我去日本~
爆爆爆爆爆爆爆爆爆開心lo~~~~~~~
但係真既話,都唔知有咩朋友可以同我一齊去日本...
無理由自己一條友去嫁~
同kinki fans去當然好啦
但係我一定要跟團呀...
始終都係第一次去日本
跟團當然安全d啦
一d都未接觸過日本...
有無人暑假得閒同埋有錢同埋想跟團去日本ar????
call me ar plz~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()