琴日去左荃豐個頭買左對公仔圓頭平底鞋
原本係$250,我話可唔可以平d
佢竟然話240
再平d就買左$235蚊啦...
咁順灘早知就再壓平d啦
無諗住佢會真係平俾我嫁ma
當時試36碼,都岩岩好嫁
返到屋企試就迫左d
今日諗住去換返大一碼啦
點知無wo
佢話e d鞋佢地每個碼都係入一對
又要係日本訂貨黎香港
要一個禮拜,順可能快d俾到我
重話有好多客都係訂wo~
唔知真or假啦
總之都買左lo,重要自己好鍾意ar
今日問左miss沈佢對屋仔鞋係幾錢,係邊度買
佢話佢好耐之前買,係旺中買左三百幾蚊,超shock
岩岩上網check過,上年10月的確有屋仔鞋呢
但係咁貴...我都無咁貴wo...
雖然$235都重覺得好貴...
咁je係話我要下個禮拜先可以著個一套爆斯文既衫lo
好鬼傷心e~
到時唔好又話無37碼la
都唔知我原來已經大到37啦~~><~~

今日係小桃27歲生日ar~~~~~~~
桃姬生日快樂!!!!!お誕生日おめでとう~~~~
Happy Birthday To Tsuyoshi~~~(e!?三種語言都有@@)
祝桃姬青春常駐!事業蒸蒸日上!同老頭相親相愛,煙煙unun~~~>///<
愈大愈靚仔,型仔,可愛!!!!:〕:D
我愛你ya堂本剛!!!!!!!!
亦都好愛你ya堂本光一豬老頭!!!!!!!!
坐左個黃金座位未ya你個老頭??快d去la~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()