掛住聽keri既新專輯...
雖然28歲,但係完全一d都唔似28歲lo!
根本就係得幾歲(爆)!!!睇左個hichew新cm就知道佢既年齡啦(笑)~
桃姬新既專輯真係好好好好聽呀,又唔同左風格(次次唔同,勁!),好正呀~
傷の上には赤いBLOOD 同 Rainbow wing 個風格真係比以前既作品好唔同,第一次聽就O左呀~
真係估唔到小桃會作e種風格~
Take U 2 The Rainbow Star雖然係以樂器為主,但係個幾句歌詞係英文黎嫁~
小桃唱得好標準既英文呢~
宇宙の雨はね 二人で 比人好舒服既感覺,我異常地鍾意wo
可能係我前排鍾意聽古典音樂,愈黎愈愛舒服既音樂
Blue Berry -NARA Fun9 Style-本身首歌已經係好鍾意嫁啦
改版都係咁正!!爆鍾意依幾首歌呀!!!
每次既專輯都比我地新鮮既感覺,好得意~
愈黎愈鍾意ENDLICHERI☆ENDLICHERI啦~~~
小桃要作多d歌,要做到自己鍾意既事o~
希望個胸愈黎愈大(爆)〔我認我係色女^^〕
同老頭連生貴子>3<

arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()