close
今日,我六點幾起床
七點同婷係樓下集合wo
then去葵芳搭MTR去荔景再轉搭機場快線
第一次搭炸,之前都係搭巴士呀
去到機場,已經有廿個左右既FANS係度等
之後重愈來愈多人
我第一次送機嫁炸藥@@
我地就係南區等佢
因為有好多fans都係個度等ma
又唔知佢搭咩機
國泰係南區,JAL係北區wo
到九點幾十點到啦
takki就係北區入左禁區啦
我地重係南區等緊
then見班fans跑去個邊,我地又一齊去跑啦wo
但係佢都入左禁區,我地成班fans係落地玻璃睇佢係禁區
根本就睇唔到ar
takki就咁就走左la
得幾個fans見到takki炸,其他fans都係南區等...
點知takki真係搭JAL wo
我又醒唔起J家D日劇同代言多數都係JAL同ANA贊助,賣廣告咁
如果唔係,我地就見到takki嫁la...
好傷心lo,下一次都唔知要幾時先過黎香港...
重有今次d fans搞到咁樣,唉~
個公司又要琴住消息
搞到d fans都唔知佢搭咩機同埋有咩活動wo
其他明星都有消息ar!takki就一d都無,想點呀!
我太傷心啦~已經唔想講野啦...
點解我咁鬼低能白癡嫁...
沉落谷地....地獄...
太對唔住婷姐同takki....
我要封鎖自己....
下次如果都係咁樣既話,重要係本命既話
我就要跳樓嫁啦...~>.<~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()