今日報紙有寫takki返去日本wo
重更加傷心...
有保安,有記者,又有fans
咁都唔知佢係北區
有無搞錯ar...
勁想喊lo!
點解我地唔過去望下wo
有咁多記者既話
就知佢係邊度入la
報紙都有報導...
我地實在太....
好鬼死失敗ar!!!
20號已經無去灣仔睇佢嫁啦
已經係好蠢嫁la wo
21號接機竟然唔知北區做咩事wo
我諗佢黎d fans一定會大叫到我地都聽到ga ma
點知一d都聽唔到...
唔通我地係南區等緊既fans同佢一d緣份都無...
我地又死蠢既,掛住係度傾,唔留意下北區做d咩野
等到佢入左禁區先知佢既行縱...
份報紙重影埋takki同fans呀...
點解我地唔留意下個邊既情況wo
我真係好....
對機場有恐懼+討厭症....
愈諗我地接機個陣,就諗到有好多提示叫我地過去...
係我地等到唔用腦
麻目咁等佢過黎南區...
重有等等下少左d fans係南區等嫁ma
好可能係係北區等嫁ma
咁都唔8下佢地係邊,正死蠢!!!!!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()