今日終於睇左個座位表la
我同胡人坐係lulu後面
je係門口第一排第二個位
係靠住牆既
我覺得唔錯ne個位
我最鍾意靠住牆
而且做咩都無人理
我對胡人又無咩野既
同佢坐我都無所謂
但係個個都叫我同維維坐
而且維維知道佢要自己一個坐
一定會喊
所以我都唔知點算好
同邊個坐都對唔住對方咁
索性胡人同waiwai坐
我自己一個坐好la
我覺得自己一個坐都無咩大不了
e家waiwai又唔係度
點講都講唔到嫁la
下星期一先算la e件事
唉~最衰都係阿sir la
好地地做咩調位je
重要係全班唔齊人個陣先調位
麻鬼煩!!!!
係網上搵左d日文名
我覺得叫楓音幾好ar
不過日文讀音好似有d奇怪
叫kazane,かざね 楓音
叫miyuka みゆか 美由香 都幾好聽
不過好似比較普通咁
叫hotaru ほたる 螢
可以做小螢ne都,蜜柑係邊度ar~
都唔知揀邊個好
日文名太多la
花多眼亂@@
有無人可以提供幾個名俾我
提供一下意見ne~
我真係唔知咩名好ar...><”
原來e家連yahoo都有網誌wo
d背景都幾靚ar~唔錯o~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()