雖然考完個試都知道今次係會好唔點嫁la
但係都唔使咁唔點呀!
我已經肥左a math,bio同chem la!!
好彩個中文都合格炸!
最奇怪既事係我中文竟然合格wo
我平時中文mama,但係今次....@@
雖然學校俾左2.5分俾我先合格...
今次考試既奇蹟~
a math我預左佢肥嫁啦
bio重爭一分先合格,都算啦
但係我chem竟然唔合格到得個三十幾分炸!!!!
邊有可能咁嫁!!!!
phy都唔點既話,我就有成4科唔合格啦!!!!
好想死呀睇完份paper....
我由細至大都未試過一肥就肥咁多科嫁大佬
俾多d分俾我都好d呀,得個三十幾分呀個chem...
a math肥都無咁hurt...
e家一d心情都無...
今日係個超級傷既一日for我地全班
especially me la!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()