我30號就去東京啦,重要係自遊行tim,當然好多野諗啦!
例如怕執唔齊d行李,上次去日本唔記得帶止汗劑呀,好慘......
而且重發左個夢,我係機場先發現自己唔記得左帶日元呀
因為我d日元放左係舊時既銀包到啦><"
重有婷姐入境既問題,e個係我最怕既啦
如果真係被拒絕入境,我就要自己旅遊既啦
當然,e個可能性好低既
我諗唔會真係因為自己既鄉下而拒絕入境既~
我又怕天公不作美,會落雨啦,落雨就好掃興!
如果有台風,班機會delay啦,而且好危險.....怕怕
我地d行程又未plan好wo,都唔知點安排好,苦惱中!
我又無大既斜咩袋wo,約左婷姐星期三去沙田行街買袋
我都想係東京先買袋啦,但係無袋上機一定唔得既啦
d重要野擺係邊wo,一定要有個袋嫁ma
而且一定要放到旅遊書啦!!!
我又未拎喼,又未借到影相機,重有好多野重未搞好
好驚呀好驚呀!!!第一次自己去自遊行,真係好憂慮啦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()