我聽日就飛去東京啦
不過我重未買到keri con既飛啦><"
今日中午係momo留言板度睇到有人放兩張6月3日D1既飛
我見到就即刻send個email過去
一直係度等.........
最衰我琴晚無上momo度
睇唔到個留言
如果唔係,琴晚已經confirm左啦!!!
都唔知有無人快得過我聯絡佢
又怕佢明日或者之後先回覆我wo.........
今晚一定要回覆返我呀!!!!!!!!!!
如果唔係,就要買當日券啦
到時要預早2粒鐘去排隊
呀~~~~~~~~~~
好煩呀,點算呀,好心急呀!!!!
佢唔覆我既話就...............><"
上帝要保佑我一路順風,成功買到keri con飛ya!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()