第二日行新宿行唔晒,行左4,5間商場炸
所以e一日補返數,行埋其餘個d地方,無辦法,新宿太大,又多野行
早上諗住行下新宿御苑嫁,點知逢星期一關門=.="
跟住行去伊勢丹,行行下入左街舖
買左本米奇簿同hello kitty日式既t shirt
入到伊勢丹又買左個agnes b.既手袋
我地一齊買個藍色既袋既,係made in japan嫁!!!!重可以退稅tim~
之後去食野,點知入到新宿站再次迷路(第2次係新宿迷路,真係太大啦,又多出口@@)
我地問左個鐵路職員點行,行過到成個車站(我地係要係北出口去南出口)
最後都搵到北澤俱樂部(唔係真既俱樂部)食迴轉壽司,個menu有英,中,韓,日文@@
書上話係日本no.1既迴轉壽司店黎既呢
食完又要過返去北口個度,過去之前,我見到有KinKi既十六荼汽水機
就買左十六茶啦(第2支啦^^)
入去01 young到買左條幾百蚊既連身裙呀(未試過買咁貴既裙...)
行多陣就食埋下午茶:芝士蛋糕+檸茶
行多陣就去高島屋行街,點知入面全部都係極級名牌
行唔落....tokyu hands又無咩興趣wo
就咁就上去13樓食和幸豬扖,叫左個2人套餐
個女仔唔識英文,我地雞同鴨講,最終都明白
份炸豬扖好大份(唔記得影相...)婷姐食唔晒
我格hard食晒去,因為我地食完下午茶無耐炸@@
幾好味~~~又多款wo(因為2人套餐炸,其他餐唔係嫁)
賣單個陣問職員點去東京鐵塔(因為唔記得帶個旅行note)
點知有成3,4個職員一齊研究點去^^
佢地叫我地地搭都營大江戶線去到大門落車
行左成15分鐘終於到東京鐵塔啦!!!!!!

好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!又大又高,d燈照射係鐵塔上面,好正~
我地拿拿臨去買飛上去睇夜景
去到觀景台,真係好靚呀,360度既夜景就係前面
婷姐係咁影相,不過都係模糊,夜景好難影,唔可以手震....
d相係個pixnet相簿度嫁~
入面有手信既舖頭,但係我無買野
我落返去2樓先買野
個手信店有個打火機係閃燈嫁,幾得意,不過無買
睇完東京鐵塔就走人啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()